مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 09:332019-09-02اقتصادي

سهم تعاون در اقتصاد کشور هنوز هم اندک است


به نظر نمی رسد که تعاونی ها در ساماندهی بازار ارز و طلا نقش موثری داشته باشند کما اینکه به دلیل سهم ناچیزی که در اقتصاد کشور دارند، - یک اقتصاددان گفت: به نظر نمی رسد که تعاونی ها در ساماندهی بازار ارز و طلا نقش موثری داشته باشند کما اینکه به دلیل سهم ناچیزی که در اقتصاد کشور دارند، ممکن است در همان حوزه تولید نیز نقش چندان موثری نداشته باشند مگر اینکه شرکت های تعاونی وارد بازار طلا و ارز شوند که این نوع ورود آسیب زا خواهد بود.

دکتر علی یونسی در گفت و گو با ایسنا، افزود: تعاونی از بخش های مهم اقتصاد یک جامعه در حوزه های تولیدی، توزیعی و خدماتی کشور به شمار می رود.

با تاکید بر اینکه عرضه هرگونه خدمات اقتصادی از طریق بخش خصوصی، دولتی یا بخش تعاونی امکان پذیر است، افزود: از مجموع خدماتی که توسط بخش های گوناگون ارائه می شود، بخش تعاون از اهمیت خاصی در کشور ما برخوردار است به طوری که پنج درصد خدمات ارائه شده در کشور ما باید توسط بخش تعاون صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر مبنای این هدفگذاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امتداد فعالیت ها و ماموریت های محوله باید تلاش کند سهم تعاونی ها را در اقتصاد کشور و به تبع آن در اقتصاد استان ها افزایش دهد اما متاسفانه آنچه مشاهده می شود حکایت از سهم پایین تعاون در اقتصاد کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم تعاون در اقتصاد کشور هنوز هم اندک است

سهم تعاون در اقتصاد کشور هنوز هم اندک است