مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-02اقتصادي

شغل ایده های خلاقانه


طراحی گرافیک یکی از رشته های پر تقاضا در دانشگاه های سطح کشور می باشد؛ که دانشجویان زیادی را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، تولد و توسعه گرافیک زمانی شکل گرفت که عنصر صنعتی شدن و تولید انبوه کالای صنعتی و غیرصنعتی آغاز شد.

طبیعی است که برای عموم مردم تبلیغ کردن نیازمند زبان مشترکی بود که از ترکیب رنگ ها و علامت هایی باشد که تصویر شکل گرفته بتواند خواسته تولیدکننده محصول را برآورده کند.

طراحان گرافیک افرادی با ارتباط تصویری قوی هستند که محتوای تصویری را از طریق طراحی با دست یا استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری خلق می کنند.

طراحان گرافیک هنر تکنولوژی را برای ارتباط دادن ایده ها از طریق تصاویر طراحی صفحات وب برگه های چاپ شده ترکیب می کنند و معمولاً با هر دو متن و تصویر کار می کنند.

خلاقیت، آشنایی با نرم افزارهای لازم، طراحی وب و ارتباطات قوی از مهارت هایی هستند که یک طراح گرافیک باید داشته باشد تا زمینه رشد و موفقیت در این رشته برایش فراهم شود.

گرافیست ها در هر سازمان و یا شرکتی که واحد بازاریابی و فروش داشته باشد می توانند مشغول به کار شوند و علاوه بر بازار کار پر تقاضایی که وجود دارد درآمد خوبی نیز کسب کنند بطوری که درآمد افراد کم سابقه در این زمینه چیزی حدود 3000000 تومان در ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل ایده های خلاقانه

شغل ایده های خلاقانه