مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 13:032019-09-02سياسي

مصباح یزدی: انقلاب هنوز تمام نشده است/همه شبهات ذهن جوانان را می توان پاسخ داد


رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت برخی از کسانی که خودشان دست اندرکار این انقلاب بودند و در پیاده کردن ارزش ها و برقراری این نظام نقش داشتند، - رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت برخی از کسانی که خودشان دست اندرکار این انقلاب بودند و در پیاده کردن ارزش ها و برقراری این نظام نقش داشتند، آن گونه که شایسته است، عمق ارزش های انقلاب را درک نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، طی سخنانی در دیدار با گروهی از دانشجویان شرکت کننده در دوره طرح ولایت با بیان عوامل مختلف یک انقلاب، اظهار کرد: عمده انقلاب هایی که در دنیا واقع شده تحت تأثیر نیازهای مادی و جسمی بوده است، البته گاهی امور جانبی دیگری هم که جنبه ارزشی دارند، در شکل گیری یا شدت یک انقلاب تأثیراتی داشته اند.

توجه به این نکته لازم است که ارزش ها متفاوت اند؛ برخی ارزش ها را همه انسان ها پذیرفته اند و برخی دیگر تنها برای عده ای یا جامعه خاصی ارزش تلقی می شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه گاهی جنگ ها، تحولات و انقلاب ها در اثر عوامل غیرمادی و با رویکرد ارزشی و صرف نظر از حق یا باطل بودن آنها رخ می دهد، افزود: از این انقلاب ها به عنوان انقلاب فرهنگی یاد می شود؛ جنگ هایی که در نتیجه نژادپرستی واقع شده، نمونه ای از این انقلاب هاست؛ برخی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباح یزدی: انقلاب هنوز تمام نشده است/همه شبهات ذهن جوانان را می توان پاسخ داد

مصباح یزدی: انقلاب هنوز تمام نشده است/همه شبهات ذهن جوانان را می توان پاسخ داد