موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 13:182019-09-02سياسي

درخواست نماینده کاشان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


نماینده مردم کاشان در مجلس با اشاره به جایگاه محتشم کاشانی، شاعر پارسی گوی قرن دهم هجری از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواست تا جایزه ای با عنوان محتشم کاشانی در جشنواره شعر عاشورایی ایجاد و هرسال در ایام محرم به برگزیدگان در ادبیات عاشورایی تقدیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهور گفت: در ایام محرم لازم است با الهام از فلسفه عاشورا در مقابل دشمن بد عهد با قدرت ایستادگی کرده و گام سوم کاهش تعهدات برجامی را به انجام رسانیم تا دشمن بداند ملت ایران با انسجام در مقابل بدعهدها می ایستد.

ساداتی نژاد همچنین خطاب به وزیر کشور، گفت: لطفا دستور دهید که رییس سازمان شهرداری ها به حقوق معوقه شهرداری های کل کشور رسیدگی کند.

سازمان های وابسته به شهرداری مثل اتوبوسرانی درگیر معوقه هستند که باید این شرایط را ساماندهی و یا با اولویت بندی مشکل آن ها را برطرف کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جایگاه بلند محتشم کاشانی، شاعر پارسی گوی دهم هجری از وزیر فرهنگ و ارشاد، خواست تا جایزه ای با عنوان محتشم کاشانی در جشنواره شعر عاشورایی ایجاد و هرسال در ایام محرم به برگزیدگان در ادبیات عاشورایی تقدیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده کاشان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست نماینده کاشان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی