مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 شهریور 1398 ساعت 14:082019-09-02سياسي

«خیمه»، خاطرات منبری را روایت می کند


ماهنامه دینی، فرهنگی و مجالس حسینی «خیمه» در 132امین شماره خود با عنوان «فقه کافی نیست» به موضوع منبر و خاطرات منبر رفتن و خاطرات منبر برخی از بزرگان منبر و سخن اختصاص دارد.

- ماهنامه دینی، فرهنگی و مجالس حسینی خیمه در 132امین شماره خود با عنوان فقه کافی نیست به موضوع منبر و خاطرات منبر رفتن و خاطرات منبر برخی از بزرگان منبر و سخن اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شماره از نشریه خیمه به مدیر مسئولی حجت الاسلام محمدرضا زائری با آثار و گفت وگوهایی از ابوالفضل موسویان، مهدی نساجی، حمید محمدی محمدی، زینب ایمان طلب، زهرا کاردانی و نغمه دانش آشتیانی به همراه خاطراتی از منبری های معروف و خاطراتی از مقام معظم رهبری منتشر شده است.

در بخشی از سرمقاله این نشریه به قلم عطاءالله اسماعیلی (سردبیر) توضیح داده شده است که با توجه به فرا رسیدن ایام محرم پرونده این شماره به خاطرات منبر برخی از بزرگان منبر و سخن اختصاص دارد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در بخشی از مطلب خود با عنوان چرا برای منبر پول می گیرید؟ ، نوشته است: در میان انتقادها و گلایه هایی که نسبت به روحانیت مطرح می شود، یکی از جدی ترین اشکال ها و ایرادهایی که می گیرند موضوع تامین مالی روحانیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خیمه»، خاطرات منبری را روایت می کند

«خیمه»، خاطرات منبری را روایت می کند