مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 09:432019-09-03ورزشي

آمریکا میزبان مسابقات جهانی پیوند اعضا در سال 2021 شد


نایب رییس فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص گفت: تلاش بر این است که میزبان بازی های آسیایی پیوند اعضا و بیماری های خاص در سال آینده شویم.

- معصومه شهبازی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد کاروان پیوند اعضا و بیماری های خاص در مسابقات جهانی نیوکاسل انگلیس اظهار کرد: بیست و دومین دوره بازی های پیوند اعضا و بیماری های خاص با حضور 2500 نفر ورزشکار از 56 کشور جهان در شهر نیوکاسل انگلیس برگزار شد.

در پایان این مسابقات کاروان ایران با کسب 26 مدال طلا، 35 نقره و 33 برنز در بین 56 کشور شرکت کننده در جایگاه سوم قرار گرفت که نسبت به دوره قبل که یازدهم شد و با هشت پله صعود جهش قابل ملاحظه ای داشت.

وی با اشاره به تقدیر فدراسیون جهانی از کاروان ورزشی ایران در مسابقات جهانی نیوکاسل انگلیس خاطرنشان کرد: با توجه به این که در این دوره از مسابقات کاروان ایران با 46 ورزشکار، 94 مدال کسب کرد فدراسیون جهانی جایزه ویژه این مسابقات را به ایران اختصاص داد که افتخار بزرگی برای کاروان ما بود.

همچنین از نکات حایز اهمیت در این دوره کارنامه موفق بانوان بود.

به طوری که از 21 بانو ورزشکاری که در مسابقات انگیس شرکت کرده بودند با کسب 47 مدال عملکرد چشمگیری نسبت به دوره قبل داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا میزبان مسابقات جهانی پیوند اعضا در سال 2021 شد

آمریکا میزبان مسابقات جهانی پیوند اعضا در سال 2021 شد