مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 15:182019-09-03فرهنگي

دانلود فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد


فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در رقابتی تنگاتنگ با رحمان 1400 منوچهر هادی است که به نظر می رسد این رقابت در فروش بیشتر مشهود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام نیکی دیلی، لینک های دانلود فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد در وب سایت نیکی دیلی به صورت قانونی موجود می باشد.

هرچند این دو فیلم در ژانری کاملاً متفاوت از همدیگر کاملاً موازی به جلو گام برمی دارند اما محبوبیت رحمان 1400 در کمدی بودنش و شبی که ماه کامل شد در عاشقانه - اجتماعی بودنش خاص است.

داستان شبی که ماه کامل شد بر اساس یک داستان کاملاً واقعی: عبدالحمید ریگی پسر بلوچ عاشق دختری بنام فائزه می شود، اما مخالفت اولین واکنش خانواده هاست، خصوصا خانواده فائزه که نمی خواهند دخترشان به راهی دور دراز، راهی سیستان و بلوچستان شود که کیلومترها از آن ها دور است بشود، بالاخره عشق آتشین این دو غالب می شود و ازدواج می کنند و فائزه متوجه می شود خانواده همسرش قاچاقچی هستند.

گیج سردرگم می شود.

خسته.

اما تنها راه نجات را در مهاجرت و پناهندگی اروپا می بیند، پس به پاکستان می رود که ماجراهایی برای او رقم می خورد، صحنه های جنایی، پلیسی، اکشن نیز در این اثر دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد

دانلود فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد