مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 19:582019-09-03بين الملل

توانایی نظامی آمریکا برای جنگ احتمالی با کره شمالی چقدر است


ایالات متحده نیروهای زمینی، هوایی و دریایی بسیاری را در کره جنوبی و همچنین در ژاپن و غرب اقیانوس آرام مستقر کرده تا بتواند برای مقابله با وضعیت اضطراری احتمالی در شبه جزیره کره وارد عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کایل میزوکامی، کارشناس مسائل دفاعی و امنیت ملی مستقر در سان فرانسیسکو در مطلبی برای نشنال اینترست درباره توانایی نظامی آمریکا در آن منطقه نوشته است: اولین نیروهای آمریکا که در درگیری کره شمالی-کره جنوبی وارد می شوند، آن هایی هستند که اکنون در کره جنوبی مستقر شده اند.

در عرصه میدانی، ارتش آمریکا هر 9 ماه یک بار یک تیپ مسلح را به صورت گردشی در کره جنوبی مستقر می کند و اکنون تیپ دوم تیم جنگی و لشکر یکم سواره آنجا هستند.

هر تیپ متشکل از 3500 سرباز و شامل سه گردان مسلح ترکیبی، یک گردان سواره شناسایی، یک گردان توپخانه، یک واحد مهندسی و یک گردان پشتیبان تیپ است.

تیم های رزمی تیپ زرهی معمولاً از 100 تانک آبرامز ام 1ای2، 100 خودروی زره پوش جنگی برادلی ام2ای3 و هجده توپ خود کششی سری های ام109 تشکیل می شوند.

این ارتش در کره جنوبی همچنین شامل تیپ هوانوردی ضربت لشکر دوم پیاده نظام مجهز به حدود 60 بالگرد تهاجمی آپاچی، بلک هاوک و چینوک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی نظامی آمریکا برای جنگ احتمالی با کره شمالی چقدر است

توانایی نظامی آمریکا برای جنگ احتمالی با کره شمالی چقدر است