مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 20:282019-09-03دانش

راه اندازی مرکز نوآوری بازی های رایانه ای در دانشگاه اصفهان


مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه اصفهان تاسیس شده و به زودی به صورت رسمی افتتاح می شود.

- جواد راستی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: دانشگاه اصفهان از سال 92 دارای یک مرکز تخصصی بازی های رایانه ای است که درحال حاضر این مجموعه با حمایت یک میلیارد تومانی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گسترش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این مرکز به صورت کامل راه اندازی شده است، تصریح کرد: این مرکز پا را فراتر از بازی های کامپیوتری گذاشته و مواردی همچون واقعیت مجازی و یا واقعیت ترکیبی در قالب بازی جدی برای درمان را که بتوان با آن به خلق ثروت رسید، تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به گسترده بودن بخش صنایع سرگرمی و ظرفیت های فراوان آن در جهت جذب مخاطب و ثروت آفرینی، این مجموعه به مرکز نوآوری تبدیل شده است.

راستی افزود: در این مرکز در زمینه های بازی های رایانه ای، پویا نمایی (انیمیشن)، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی، شبیه سازی و بازی های درمانی کارهای آموزشی، پژوهشی، کارآفرینی و نوآوری انجام می شود، همچنین این مرکز مجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری بازی های رایانه ای در دانشگاه اصفهان

راه اندازی مرکز نوآوری بازی های رایانه ای در دانشگاه اصفهان