مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 ساعت 10:332019-09-04اقتصادي

وقتی سایز لباس ها برای کاهش قیمت آب می رود!


بازاری که همیشه مملو از جمعیت بود حالا شور و شلوغی سابق را ندارد، تعدادی از مغازه ها و پاساژها تعطیل شده و فروشندگان به جای سر و کله زدن با مشتری‎ ها با گوشی های موبایل شان خود را سرگرم می کنند.

- اینجا بازار جنت مشهد است، بازاری که به عنوان یکی از معروف ترین بازارهای فروش پوشاک، نوساتالژی بسیاری از مشهدی ها و غیر مشهدی ها است که حالا رنگ و بوی سابق را ندارد.

علاوه بر بافت تاریخی این بازار که همواره جز اولویت مشهدی ها برای خرید پوشاک به شمار می رفت، بازار جنت به دلیل نزدیکی به حرم مطهر رضوی نیز همواره مورد استقبال زائران بوده، اما حالا نه از شلوغی های گذشته خبری است و نه از مغازه ها و پاساژهایی که تا پاسی از شب چراغ هایشان همچنان روشن بود.

یکی از فروشندگان علت رکود بازار را افزایش قیمت ها و اجاره مغازه ها عنوان کرد و به خبرنگار ایسنا گفت: قدرت خرید مردم پایین است، جنت دیگر جنت قدیم نیست زیرا اینجا باید مانند بازار میوه و تره بار شلوغ باشد.

پوشاک داخلی کیفیت خوبی ندارند وی افزود: دیگر در بازار اجناس خارجی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد قیمت آن بسیار زیاد است در مقابل اجناس داخلی نیز از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و قیمت آن هر هفته افزایش پیدا می کند و علت این افزایش قیمت را مرتبط با افزایش قیمت پارچه می دانند؛ به عنوان مث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سایز لباس ها برای کاهش قیمت آب می رود!

وقتی سایز لباس ها برای کاهش قیمت آب می رود!