مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-04بين الملل

مخالفت ترکیه با اعطای وضعیت ویژه بجای عضویت کامل در اتحادیه اروپا


دیپلمات های ارشد دولت ترکیه، اظهارات رییس جمهوری اسلوونی که پیشنهاد ارائه وضعیت ویژه به ترکیه را بجای عضویت کامل در اتحادیه اروپا مطرح کرده بود، - مخالفت ترکیه با اعطای "وضعیت ویژه" بجای عضویت کامل در اتحادیه اروپا دیپلمات های ارشد دولت ترکیه، اظهارات رییس جمهوری اسلوونی که پیشنهاد ارائه "وضعیت ویژه" به ترکیه را بجای عضویت کامل در اتحادیه اروپا مطرح کرده بود، مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، اظهارات بروت پاهور، رییس جمهوری اسلوونی مبنی بر اعطای وضعیت ویژه به ترکیه بجای عضویت اتحادیه اروپا را مورد انتقاد قرار داد.

این وزیر خارجه طی اظهارات روز دوشنبه در چهاردهمین انجمن استراتژیک بلد در اسلوونی، خاطرنشان کرد پاهور تا سال قبل، قویا از عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا حمایت می کرد؛ وی در این خصوص می گوید: نمی دانم چه چیزی نظر او را عوض کرده است؛ شاید [رییس جمهوری فرانسه] ماکرون و برخی دیگر ؛ اما باید اصلی مبنی بر استمرار وضعیت اتحادیه اروپا وجود داشته باشد .

به گفته او، ترکیه آماده است تا فصل جدیدی در مذاکرات با این اتحادیه آغاز کند به شرط آن که این مسئله با استانداردها و تعهدات هم خوانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت ترکیه با اعطای وضعیت ویژه بجای عضویت کامل در اتحادیه اروپا

مخالفت ترکیه با اعطای وضعیت ویژه بجای عضویت کامل در اتحادیه اروپا