مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 10:032019-09-05سياسي

شریعتمداری: 30 درصد مردم کشور نزدیک به خط فقر هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت 93 هزار تعاونی در کشور گفت: 30 درصد مردم شهری و روستایی نزدیک به خط فقر قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت:امروز کشور تحت فشار های گوناگونی قرار دارد.

وی تصریح کرد: نظام سلطه طمع کرده و همه توان خود را علیه ملت ایران به کار گرفته و از همکاران و همراهان خود خواسته که در این راه او را همراهی کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شکست های متعددی هم که در این حرکات نصیب دشمن شده به خوبی نشان داده که ملت ایران اگر تمام راه هایش هم بسته باشد باز هم خود را به مقاصدش می رسانند.

شریعتمداری تصریح کرد: تاریخ نشان داده که هرچه تحریم ها بیشتر شده ملت ایران با تلاش و جدیت بیشتر ایستادگی کرده و زمینه ایستادن روی پای خود را به وجود آورده اند.

وی افزود: با این وجود این فشار ها مسئولیتی که بر دوش مسئولان قرار گرفته را بسیار سنگین تر کرده و باید همه تلاش کنیم که مشکلات مردم را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: 30 درصد مردم کشور نزدیک به خط فقر هستند

شریعتمداری: 30 درصد مردم کشور نزدیک به خط فقر هستند