مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-05اقتصادي

حذف یارانه پولدارها جدی شد!


اهم خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون که به نوعی با هفته تعاون نیز تقارن پیدا کرد، به افتتاح 643 طرح تعاونی با اشتغال 39 هزار نفری، پرداخت یارانه دستمزد به استان های پربیکار و اعطای تسهیلات 10 میلیون تومانی به زنان تعاونگر اختصاص داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آغاز این هفته با افتتاح همزمان 643 پروژه تعاونی در سراسر کشور همراه بود و معاون اول رییس جمهوری در همایشی که به همین مناسبت در مجموعه تلاش برگزار شد، ابراز امیدواری کرد بخش تعاون بتواند به جایگاه مطلوب خود در اقتصاد دست یابد.

او با اشاره به تاثیر فراوان تعاونی ها در ایجاد اشتغال بر لزوم سوق یافتن اعتبارات اشتغالزایی به سمت و سوی تعاونی ها برای کاهش آمار سه میلیون نفری بیکاران کشور تاکید کرد و گفت: این راهی است که بسیاری از کشورها با توسعه بخش تعاون طی کرده و از تعداد بیکاران خود کاسته اند.

به گفته معاون اول رییس جمهوری، تعاونی ها در توسعه عدالت نیز می توانند کمک حال و مثمرثمر باشند و باید قدردان کسانی بود که در شرایط امروز تعاونی ها را اداره و اشتغالزایی می کنند.

این هفته وزیر کار اعلام کرد که شناسایی دهک های پردرآمد برای حذف یارانه از شهریورماه آغاز می شود و وزارت کار تلاش می کند تا آخر سال کار شناسایی را به پایان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یارانه پولدارها جدی شد!

حذف یارانه پولدارها جدی شد!