مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-07دانش

رتبه یک کارشناسی ارشد اقتصاد 97: دست فروش نیستم


خبری اشتباه مبنی بر دست فروش بودن رتبه یک کارشناس ارشد اقتصاد در فضای مجازی و شبکه های خبری دست به دست می چرخد؛ این چرخش، زندگی «محمدرشاد اصفهانی» شهروند قزوینی و رتبه یک کارشناس ارشد اقتصاد سال 97 را که در حال حاضر در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل .

- خبری اشتباه مبنی بر دست فروش بودن رتبه یک کارشناس ارشد اقتصاد در فضای مجازی و شبکه های خبری دست به دست می چرخد؛ این چرخش، زندگی محمدرشاد اصفهانی شهروند قزوینی و رتبه یک کارشناس ارشد اقتصاد سال 97 را که در حال حاضر در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل است تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه تهران 20 که از شبکه تهران پخش می شود روز یکشنبه 10 شهریور ماه به پدیده دست فروشی پرداخت، در طول برنامه یک دست فروش با برنامه تماس گرفت و خود را رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد که هم اکنون دریکی از بهترین دانشگاه های تهران تحصیل می کند معرفی کرد و گفت: این که فردی دست فروش است به معنی این نیست که بی سواد یا آسیب دیده است ؛ در ادامه این دست فروش که پیش از این خودش را کارشناس اقتصاد معرفی کرده، می گوید علاقه مند به پژوهش در حوزه های اجتماعی است.

خبری که بدون بررسی جوانب مختلف آن به سرعت تیتر یک فضای مجازی و برخی از روزنامه های کشور شد، درحالی که تیتر به خاطرات دست فروش اشاره دارد که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه یک کارشناسی ارشد اقتصاد 97: دست فروش نیستم

رتبه یک کارشناسی ارشد اقتصاد 97: دست فروش نیستم