مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 12:382019-09-07اجتماعي

پشت غبار عکاسخانه لنز شیراز


پله های منتهی به طبقه دوم پاساژ مهدی را بالا می رویم برای رسیدن به وعده دیدار حضرت و ورق زدن آلبوم خاطراتی که هر برگش دفتری از روزگاران است؛ - پله های منتهی به طبقه دوم پاساژ مهدی را بالا می رویم برای رسیدن به وعده دیدار "حضرت" و ورق زدن آلبوم خاطراتی که هر برگش دفتری از روزگاران است؛ خاطراتی که لنزها ثبت کرده اند؛ عکس های ثبت شده از رویدادها و میهمانی ها و مجالس و آدم های مختلف و از گذشته دور و نزدیک مردمان این دیار.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها عکس های برداشته شده از اماکن و آثار و رویدادهای تاریخی، دیدنی نیست؛ همه عکس ها می تواند دیدنی باشد؛ خصوصا عکس های آدم هایی که در گذشته همین شهر، روزشمار زندگی را شماره کردند و چه بسا بسیاری از همان ها تاریخ ساز و رویدادساز بودند.

گذشته را که میان آلبوم های به خاک نشسته ورق می زنی، مملو از مردانی است با شلوارهای بیتلز پاچه گشاد و موهای بلند و پیراهن های رنگ رنگ و خانم هایی با چادرهای گل گلی و .

و در این بین می توان نظاره گر افکت ها و تکنیک هایی بود که تنها منحصر به همان دوران است.

در سال های نه چندان دور زمانی که عکاسی کردن تنها منحصر به عکاسان حرفه ای آتلیه و مطبوعات بود، عکاسخانه های سنتی با گرفتن تصاویر آنالوگ یکه تاز ثبت خاطرات شهر و مردم بودند اما چیزی نگذشت که با به میدان آمدن تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت غبار عکاسخانه لنز شیراز

پشت غبار عکاسخانه لنز شیراز