مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 14:482019-09-07سياسي

تصاویر دیده نشده از قیام 17 شهریور پخش می شود


مستند «کربلای 57» با رویکرد بررسی ابعاد واقعه تاریخی قیام خونین 17 شهریور از جنبه شهادت و رشادت مردم یکشنبه (17 شهریورماه) ساعت 15:20 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

- مستند کربلای 57 با رویکرد بررسی ابعاد واقعه تاریخی قیام خونین 17 شهریور از جنبه شهادت و رشادت مردم یکشنبه (17 شهریورماه) ساعت 15:20 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مصطفی مژدهی فر، تهیه کننده مستند کربلای 57 در توضیح این مستند گفت: همزمانی تاسوعای حسینی با ایام تظاهرات خونین 17 شهریور 1357 باعث شد تا گروه سیاسی شبکه پنج به بررسی ابعاد این واقعه تاریخی از جنبه شهادت و رشادت مردم بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه تصاویر جدیدی از تظاهرات 17 شهریور نشان داده خواهد شد که تاکنون هیچ کجا پخش نشده است، گفت: ما در جستجوی شاهدان عینی واقعه 17 شهریور بودیم که به یک فیلمبردار قدیمی رسیدیم که توانسته بود از روز حادثه و حتی مراسم دفن شهدا در بهشت زهرا فیلم تهیه کند.

این فرد دوست محمدیان نام دارد تاکنون فیلم های سوپر هشت خود را در هیچ کجا پخش نکرده است.

وی ادامه داد: این مستند برای ساخته شدن نیاز به پژوهشی مفصل داشت.

احمد یوسفی مقدم نویسنده مستند کربلای 57 با اشاره به اینکه اسناد لانه جاسوسی امریکا هم در برنامه استفاده شده می گوید، یکی از سوالات مهم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر دیده نشده از قیام 17 شهریور پخش می شود

تصاویر دیده نشده از قیام 17 شهریور پخش می شود