مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 22:182019-09-07فرهنگي

شیر طلای ونیز به «جوکر» رسید


مراسم اختتامیه هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز با اعطای جایزه شیر طلایی بهترین فیلم بلند به فیلم آمریکایی «جوکر» ساخته «تاد فیلیپس» برگزار شد.

- مراسم اختتامیه هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز با اعطای جایزه شیر طلایی بهترین فیلم بلند به فیلم آمریکایی جوکر ساخته تاد فیلیپس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم جوکر که رونمایی آن در جشنواره ونیز با استقبال گسترده و تشویق 8 دقیقه ای پس از نمایش همراه شده بود سرانجام توانست جایزه شیر طلای بهترین فیلم جشنواره ونیز، قدیمی ترین جشنواره سینمایی جهان را از آن خود کند.

خواکین فینیکس که نقش آفرینی درخشانی در این فیلم در نقش اصلی جوکر داشته به همراه تاد فیلیپس کارگردان و نویسنده فیلم با حضور بر روی سن جایزه شیر طلایی بهترین فیلم را دریافت کردند.

خواکین فینیکس و تاد فیلیپس داستان جوکر درباره شخصیت شکست خورده ای به نام آرتور فلک است که پس از تجربه های تلخ فراوان تبدیل به یک دلقک قاتل و پوچ گرای خشن می شود.

رومن پولانسکی نیز که پذیرفته شدن فیلمش در ونیز با اعتراض هایی مواجه شده بود، جایزه بزرگ هیات داوران را از آن خود کرد و البته تهیه کننده فیلم به در غیاب او این جایزه را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر طلای ونیز به «جوکر» رسید

شیر طلای ونیز به «جوکر» رسید