مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 شهریور 1398 ساعت 14:382019-09-09دانش

بازبینی شرایط احراز نظریه پردازان و آیین نامه کرسی های ترویجی


در جریان نشست مشترک رییس و معاونت پژوهشی دانشگاه الزهرا (س) با رییس جدید کمیته های دستگاهی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، - در جریان نشست مشترک رییس و معاونت پژوهشی دانشگاه الزهرا (س) با رییس جدید کمیته های دستگاهی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، شرایط احراز نظریه پردازان و آیین نامه کرسی های ترویجی بررسی و بازبینی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه پس از بحث و بررسی موضوعات و مسائل مربوطه مقرر شد برگزاری کرسی های ترویجی تسریع و مسیر برگزاری کرسی های تخصصی تسهیل شود.

همچنین در این جلسه که دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت و امور استان های هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره ، دکتر مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا س و دکتر یدالله اردوخانی معاون پژوهشی این دانشگاه در آن حضور داشتند؛ توافق شد که برگزاری همایش تخصصی نظریه پردازی و ترویجی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر سید سعیدرضا عاملی و دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دکتر عبدالحسین خسروپناه پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، همچنین در این جلسه آیین نامه شرایط احراز نظریه پردازان و آیین نامه کرسی های ترویجی مورد برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی شرایط احراز نظریه پردازان و آیین نامه کرسی های ترویجی

بازبینی شرایط احراز نظریه پردازان و آیین نامه کرسی های ترویجی