مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 شهریور 1398 ساعت 12:432019-09-10سياسي

برگزاری تور آشناسازی با آیین های محرم ویژه فعالان فضای مجازی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: تور آشناسازی با آیین های محرم ویژه فعالان گردشگری فضای مجازی و خبرنگاران ایران، - نهم و دهم محرم ماه امسال در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیستان و بلوچستان نیز آیین های خاصی از گذشته تا به امروز انجام می شود که بارزترین آیین تعزیه است، برای آشنایی مردمان سایر نقاط کشور، تور آشناسازی با آیین های محرم ویژه فعالان گردشگری فضای مجازی و خبرنگاران ایران، نهم و دهم محرم ماه امسال در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در این زمینه اظهار کرد: این تور با هدف آشناسازی فعالان گردشگری، فضای مجازی، گردشگری الکترونیک و خبرنگاران با برنامه های آیینی خاص سیستان برگزار می شود.

مجتبی میرحسینی گفت: قدمت عزاداری برای سید و سالار شهیدان در سیستان پیشینه ای به بلندای تاریخ دارد، شاید بزرگ ترین افتخار سیستان در سوگواری برای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در امتداد عرض ارادت مردم این منطقه به سید و سالار شهیدان در طول سال و برپایی نخستین قیام به خونخواهی امام حسین توسط مردم سیستان را بتوان جست وجو کرد.

وی بیان کرد: سیستان به عنوان یکی از مناطق قدیمی ایران همه ساله در ایام محرم شاهد برگزاری آیین ها و مراسم های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تور آشناسازی با آیین های محرم ویژه فعالان فضای مجازی

برگزاری تور آشناسازی با آیین های محرم ویژه فعالان فضای مجازی