مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 شهریور 1398 ساعت 14:582019-09-10فناوري

وای فای یا 5G؛ کدام برنده هستند؟


آخرین مطالعات انجام شده توسط لابراتوار مصرف کنندگان شرکت بزرگ Ericsson نشان می دهد که یک سوم جمعیت کاربران موبایل دنیا که وای فای را به اینترنت پرسرعت موبایل ترجیح می دهند، - انتظار دارند که ارتباطات 5G در آینده وای فای را هم پشت سر بگذارد و از آن جلو بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: صنعت مخابرات در حال رسیدن به نقطه عطف خودش است.

گسترش تکنولوژی 5G، عملکرد ارتباطات موبایلی را به سطوح بی سابقه ای از سرعت انتقال داده ها، پوشش آنتن دهی، پویایی و امنیت رساند.

با ظهور شبکه نسل پنجم ارتباطات یا 5G، تحول بعدی در تکنولوژی ارتباطات بی سیم رخ داد؛ تحولی که انتظار می رود در آینده با سرعت بیشتری هم رشد و توسعه پیدا کند.

آخرین مطالعات انجام شده توسط لابراتوار مصرف کنندگان شرکت بزرگ Ericsson نشان می دهد که یک سوم جمعیت کاربران موبایل دنیا که وای فای را به اینترنت پرسرعت موبایل ترجیح می دهند، انتظار دارند که ارتباطات 5G در آینده وای فای را هم پشت سر بگذارد و از آن جلو بزند.

تمام اینها درست در زمانی دارد اتفاق می افتد که عادت های ما در استفاده از اینترنت به تدریج وابستگی کمتری به ارتباطات سخت و سیمی پیدا می کنند.

شرکت Cisco اخیرا در زمینه ارتباطات مطالعاتی انجام داده است که نشان می دهد 48 درصد ترافیک آی پی در سال 2017 در ارتباطات ثابت رخ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وای فای یا 5G؛ کدام برنده هستند؟

وای فای یا 5G؛ کدام برنده هستند؟