مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 04:032019-09-11دانش

امریه دانشگاهی، زیرذره بین دانشجو / برگ سبزی که تحفه درویش نیست!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سارا سلیمی- آرام آرام که به مرحله فارغ التحصیلی می رسند و آینده را در ذهن خود ترسیم می کنند، از کنار مسئله ای نمی توانند به راحتی بگذرند؛ - برخی دانشگاه ها در زمان های مختلف اعلام می کنند که سرباز امریه می پذیرند و حالا هر کدام از این دانشگاه ها شرایط ویژه خود را برای پذیرش سربازان نظام وظیفه عمومی اعلام می کنند؛ شرایطی که تعیین می کند سربازان باید به دانشگاه و همراه لباس شخصی بروند یا لباس رزم بر تن و به سمت پادگان و یگان.

اگر مزایای امریه دانشگاه را از تعدادی سرباز نظام وظیفه بپرسید حتماً از یکی از آنها خواهید شنید که مشمول نظم و انضباط خشک و هم چنین قواعد نظامی نخواهیم بود؛ این نظر را هم عنوان می کنند که با سیستم دولتی، اداری و تعاملات اجتماعی آنجا آشنا می شویم و اعتقاد دارند که این نکته بعداً به دردشان خواهد خورد.

اما بخوانیم از انتظار برخی دیگر از سربازان که فکر می کنند پس از موفق شدن به اخذ امریه و گذراندن این دوران می توانند همان جا استخدام شوند؛ این مورد می تواند به این نکته بستگی داشته باشد که آیا شما در زمان مناسب در جای مناسبی نیز قرار گرفته اید یا خیر! از دیگر تفاوت امریه قبول نکردن کسری خدمت، نداشتن مرخصی پایان دوره و مرخصی تشویقی است اما نکته ای که در این بین خود را به چشم می آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریه دانشگاهی، زیرذره بین دانشجو / برگ سبزی که تحفه درویش نیست!

امریه دانشگاهی، زیرذره بین دانشجو / برگ سبزی که تحفه درویش نیست!