مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 09:232019-09-11اقتصادي

آخرین وضعیت پرونده تخلفات «پالادیوم» و «بام لند»


مدیرکل حقوقی شهرداری تهران از بررسی دو پرونده پل و زیرگذر پالادیوم و مجموعه بام لند در کنار دریاچه چیتگر و همینطور پیگیری املاک شهرداری که در اختیار افراد غیر است، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین شمس با تشریح جزییاتی از آخرین پرونده ها در اداره کل حقوقی، درباره روند حقوقی تخلیه املاک شهرداری که در اختیار افراد است، اظهار کرد: در نشستی هم که در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری با محوریت املاک داشتیم مقرر شد که با هماهنگی سازمان املاک و مستغلات نسبت به تخلیه این املاک، اقدام شود‪.

‬ وی با بیان اینکه در کنار سازمان املاک و مستغلات، اداره کل حقوقی هم آنچه که در توان دارد در راستای احقاق حقوق عامه به کار می برد، گفت: این اداره کل آمادگی همکاری درباره موارد حقوقی تخلیه املاک را با کمک سازمان املاک و مستغلات دارد، تا به امروز هم اقدامات خوبی در زمینه تخلیه انجام شده است‪.

‬ شمس همچنین عنوان کرد: یک سری اسناد از املاکی در دست داریم که بهای ملک به مالک آن پرداخت شده، اما اسناد این املاک به هر دلیلی به نام شهرداری تهران منتقل نشده است‪.

‬ به گفته مدیرکل حقوقی شهرداری تهران؛ برای هماهنگی و سرعت بیشتر در این کار، با تعاملی که با سازمان ثبت اسناد املاک تهران ایجاد کردیم، قرار شد پیگیری و مساعدت های جدی توسط طرفین در این باره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده تخلفات «پالادیوم» و «بام لند»

آخرین وضعیت پرونده تخلفات «پالادیوم» و «بام لند»