مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-11ورزشي

کاهش جوایز ارزی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان/ میزبان بدون تیم ماند


سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در حالی برگزار می شود که میزبان برگزاری تیمی در این رقابت ها ندارد و البته به علت مشکلات مالی مجبور به کاهش جوایز ارزی تور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سی و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران -آذربایجان 10 تا 14 مهر برگزار می شود.

تاکنون حضور 12 تیم خارجی و 4 تیم از ایران(سپاهان اصفهان، امیدنیا مشهد، DFT اردبیل و تیم ملی) قطعی شده و البته ایران در حال رایزنی با دو تیم خارج دیگر است تا تعداد تیم های خارجی حاضر در تور را به 14 تیم برساند.

در حال حاضر حضور تیم هایی از کشورهای روسیه، آلمان، بلاروس، آفریقا جنوبی، چین، قزاقستان، مالزی، هنگ کنگ، بلژیک، بحرین(رکابزنان این تیم اسپانیایی هستند) قطعی شده است.

نکته مهم دیگر در مورد سی و چهارمین دوره تور ایران –آذربایجان کاهش جوایز ارزی است.

سال گذشته مبلغ جایزه 50 هزار یورو بود اما برای امسال به حدودا 36 هزار یورو کاهش یافته است که علت آن مشکلات مالی عنوان شد.

*مسافت پنج مرحله تور نیز به شرح زیر است: مرحله اول : تبریز – منطقه آزاد ارس 148 کیلومتر مرحله دوم: منطقه آزاد ارس – خوی 180 کیلومتر مرحله سوم از ارومیه آغاز می شود: ارومیه – تبریز 163 کیلومتر مرحله چهارم: تبریز – سرعین 198 کیلومتر مرحله پنجم: سرعین- تبریز 188 کیلومتر سرداور مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جوایز ارزی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان/ میزبان بدون تیم ماند

کاهش جوایز ارزی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان/ میزبان بدون تیم ماند