مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 13:082019-09-11پزشكي

کشف 4 هزار لیتر دارو، عرقیات گیاهی و روغن خوراکی غیرمجاز از مخفیگاه عطار قلابی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، از کشف عرقیات دارویی، روغن خوراکی و مواد شوینده غیرمجاز در یک عملیات مشترک با معاونت غذا و دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، از کشف عرقیات دارویی، روغن خوراکی و مواد شوینده غیرمجاز در یک عملیات مشترک با معاونت غذا و دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، از کشف عرقیات دارویی، روغن خوراکی و مواد شوینده غیرمجاز در یک عملیات مشترک با معاونت غذا و دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، خبر داد.

سرهنگ تقی افرند، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: با شکایت نماینده بازرسی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص فعالیت مجرمانه و توزیع داروی غیر مجاز در یک واحد مسکونی در مرکز شهر تهران، تیمی از ماموران این یگان برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در این راستا، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت، روز یکشنبه گذشته با همراهی و همکاری بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، این واحد مسکونی را مورد بازرسی و بازدید قرار دادند که طی آن مشخص شد مالک ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 هزار لیتر دارو، عرقیات گیاهی و روغن خوراکی غیرمجاز از مخفیگاه عطار قلابی

کشف 4 هزار لیتر دارو، عرقیات گیاهی و روغن خوراکی غیرمجاز از مخفیگاه عطار قلابی