مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 14:182019-09-11حوادث

کشف 2 میلیاردی پوشاک و کتانی های قاچاق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: ساعت 4 عصر هفدهم شهریورماه ماموران انتظامی کلانتری 158 کیانشهر، هنگام گشت زنی در اتوبان بعثت متوجه بارگیری خودروی وانت از یک دستگاه خودروی اتوبوس شدند که به طرز مشکوکی در حال انتقال .

- رییس کلانتری 158 کیانشهر از کشف 200 جفت کتانی و 150 کیلوگرم پوشاک دست دوم قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: ساعت 4 عصر هفدهم شهریورماه ماموران انتظامی کلانتری 158 کیانشهر، هنگام گشت زنی در اتوبان بعثت متوجه بارگیری خودروی وانت از یک دستگاه خودروی اتوبوس شدند که به طرز مشکوکی در حال انتقال مقادیر فراوانی محموله های بسته بندی شده، از خودروی اتوبوس به یک دستگاه خودروی وانت بودند که ماموران پس از مشاهده خودروها، آنان را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع به خودرو ها نزدیک شدند، گفت: راننده خودروی اتوبوس به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری، ولی راننده خودروی وانت دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس، نمی داد؛ محموله آن ها مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد محموله شامل کتانی و پوشاک دست دوم می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 میلیاردی پوشاک و کتانی های قاچاق

کشف 2 میلیاردی پوشاک و کتانی های قاچاق