مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-12اقتصادي

افزایش 270 درصدی بودجه دانشگاه اسدآبادی/ از خیران خوابگاه ساز استقبال می کنیم


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از افزایش 270 درصدی بودجه عمرانی امسال این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید گودرزی افشار در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: این میزان بودجه به عنوان بودجه عمرانی، ابلاغی و برای تعمیر و تجهیز و محوطه سازی دانشگاه بوده که باید با همت و پیگیری بتوانیم تا پایان سال نسبت به جذب اعتبار فوق اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه میزان بودجه عمومی و هزینه ای امسال این دانشگاه نیز دارای 50 درصد رشد بوده افزود: در بین دانشگاه ها این میزان بودجه مالی و عمرانی، بودجه اعتبارات بسیار خوب و مطلوبی به شمار می رود.

گودرزی افشار تعداد دانشجویان این دانشگاه را 1200 دانشجو در 10 رشته تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در 4 گرایش دانشگاه جامع شامل کشاورزی، علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه اعلام کرد و گفت: در سال گذشته دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در بین دانشگاه های استان همدان بالاترین ضریب جذب دانشجویان جدید الورود را داشته است.

وی با بیان اینکه رشته های تحصیلی این دانشگاه رشته های کاربردی چون آی تی، مهندسی عمران، نقشه کشی، علوم تربیتی، شیمی، تاریخ و جغرافیا است خاطرنشان کرد: برخی از رشته های این دانشگاه غالبا در سطح استان وجود ندارد و یا دارای ظرفیت محدودی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 270 درصدی بودجه دانشگاه اسدآبادی/ از خیران خوابگاه ساز استقبال می کنیم

افزایش 270 درصدی بودجه دانشگاه اسدآبادی/ از خیران خوابگاه ساز استقبال می کنیم