مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 شهریور 1398 ساعت 12:282019-09-12بين الملل

ادعای آحارونوت درباره به خدمت گرفتن یک مقام برجسته عربی توسط موساد


یک روزنامه عبری زبان مدعی به خدمت گرفتن یک مسؤول برجسته عربی توسط موساد به منظور انتقال اطلاعات امنیتی حساس از کشورش بدون اطلاع این فرد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت مدعی شد، دستگاه اطلاعات جاسوسی اسراییل (موساد) یک مسؤول عربی را به استخدام خود درآورده است.

آحارونوت نوشت، قصد دارد به درخواست یگان 504 و با موافقت مرکز نظارت نظامی، برای اولین بار در شماره فردا (جمعه) خود اطلاعات جنجالی از جزییات به خدمت گرفتن یک مسؤول برجسته کشوری عربی توسط یگان وابسته به شعبه امان (سازمان ضداطلاعات ارتش اسراییل موسوم به أمان) را منتشر کند، این فرد بدون اینکه بداند در پوشش ارتباطات دوستانه اش با یک شهروند اسراییلی اطلاعات امنیتی حساس و مهمی از کشورش را افشا کرده است.

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشت، سیاست افشاگری که این روزها باب شده، اتفاقی نیست چه اعتراف به بمباران عراق و سوریه و چه اعتراف به ناکام گذاشتن عملیات برنامه ریزی شده ای در سوریه توسط ایران تا صحبت درباره اسرار جدیدی از مساله هسته ای ایران و البته اطلاعاتی که فردا در روزنامه آحارونوت منتشر خواهد شد، پایان این ماجرا نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آحارونوت درباره به خدمت گرفتن یک مقام برجسته عربی توسط موساد

ادعای آحارونوت درباره به خدمت گرفتن یک مقام برجسته عربی توسط موساد