مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 08:382019-09-13پزشكي

تعیین تکلیف مالکیت سامانه تیتک تا پایان شهریور


رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه موضوع مالکیت سامانه تیتک تا پایان شهریور ماه حل می شود، جزییات ارز تخصیصی به دارو و تجهیزات پزشکی را تشریح کرد.

- دکتر کیانوش جهانپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت سامانه تیتک، گفت: موضوع مالکیت سامانه تیتک تا پایان شهریور ماه حل خواهد شد و کلیه فرآیندهای مربوط به تیتک، اعم از سِرورها و فرآیندهای مدیریتی آن تحت نظارت کامل سازمان غذا و دارو درخواهد آمد.

وی افزود: همچنین ارتقاء سیستم، رفع آسیب ها و باگ هایی که در سیستم وجود دارد، نیازمند این است که فراخوانی داده شود و شرکت هایی که دارای پروانه ، مجوزها و صلاحیت لازم برای مدیریت و ارتقاء این سامانه هستند، داوطلب شده و از بین آن ها شرکتی که پیشنهاد برتری داشته باشد، تحت نظارت نهادهای نظارتی انتخاب خواهد شد و مشکلات سامانه را حل کند.

به گفته وی، چشم اندازی که در سازمان غذا و دارو درباره سامانه تیتک وجود دارد، این است که بتوانیم این سامانه و بستر اطلاعاتی را به نوعی در اختیار شرکت ها و کلیه ذی نفعان قرار دهیم تا استارت آپ ها و شرکت های مختلف بتوانند از این ظرفیت و بستر اطلاعاتی برای توسعه نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که برای ارتباط با مشتری به کار می رود، استفاده کنند یا هر ابتکار و خلاقیتی که در این حوزه لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مالکیت سامانه تیتک تا پایان شهریور

تعیین تکلیف مالکیت سامانه تیتک تا پایان شهریور