مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 08:432019-09-13اقتصادي

توقف صدور پروانه فعالیت نشریات با توزیع کمتر از 50 نسخه


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از توقف صدور پروانه فعالیت نشریات با توزیع کمتر از 50 نسخه در استان خبر داد و گفت: - آگهی های دولتی به نشریات محلی با نظم انتشار زیر 50 درصد نیز تعلق نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبید رستمی شامگاه امروز در کارگروه رسانه استان با اشاره به ابلاغ آیین نامه جدید مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری داخلی به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور اظهار کرد: پروانه فعالیت نشریات سراسری و منطقه ای در راستای بند 15 از ماده 5 شیوه نامه همکاری با دفاتر سرپرستی و نمایندگی های رسانه ها و توزیع کاغذ برای کلیه روزنامه های کشور با قیمت و میزان مناسب و تخصیص بخشی از یارانه های سال 1398 مطبوعات مشمول تغییراتی خواهد بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس اگر تعداد شمارگان روزنامه های سراسری و منطقه ای که در استان توزیع می شوند، روزانه کمتر از 50 نسخه باشد از ابتدای مهرماه سال جاری نسبت به توقف صدور پروانه فعالیت دفتر سرپرستی اقدام و فعالیت پروانه های دارای اعتبار به حالت تعلیق در می آیند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه نشریات محلی نیز بایستی دارای نظم انتشار باشند، افزود: تخصیص آگهی های دولتی به نشریاتی که نامنظم چاپ می شود، موجب بی عدالتی نسبت به نشریات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور پروانه فعالیت نشریات با توزیع کمتر از 50 نسخه

توقف صدور پروانه فعالیت نشریات با توزیع کمتر از 50 نسخه