مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-13فرهنگي

نگاهی به مداحی خوانندگان پاپ و سنتی


«از میان خوانندگان پاپ و سنتی که مداحی کرده اند، کدام حرفه ای هستند و کدام برای دستگرمی به این حوزه آمده اند؟» - از میان خوانندگان پاپ و سنتی که مداحی کرده اند، کدام حرفه ای هستند و کدام برای دستگرمی به این حوزه آمده اند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: خبرگزاری ها و رسانه های فرهنگی در روزهای تاسوعا و عاشورا فیلم های مداحی و نوحه خوانی خوانندگانی را منتشر کردند که پیشتر شاید طرفدارانشان می دانستند که آنها علایق مذهبی دارند و حتی در ترانه هایشان هم آثاری با مایه های مذهبی اجرا کرده بودند اما تاکنون کسی آنها را در هیأت های عزاداری در حال نوحه خوانی ندیده بود.

با این که درباره بعضی ها مثلا بنیامین بهادری شنیده بودیم که پیش از آغاز جدی خوانندگی یکی از نوحه خوانان جوان هیأت محل شان بوده است، فیلم های منتشرشده در این زمینه تنوع حیرت انگیزی داشت.

خوانندگانی چون محمد اصفهانی، بهنام بانی، حامد همایون، پازل بند، علیرضا طلیسچی، رضا صادقی، مجید خراطها، حامد زمانی، امیرعباس گلاب، آرون افشار و .

که در روزهای عزاداری امام حسین(ع) در تکیه ها و هیأت های عزاداری میکروفن در دست گرفته و به قول معروف اشکی از مردم گرفتند.

بنیامین بهادری نویسنده این سطور خود بنیامین را در سال های آغازین دهه هشتاد به یاد دارد که در منطقه سلسبیل و البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به مداحی خوانندگان پاپ و سنتی

نگاهی به مداحی خوانندگان پاپ و سنتی