مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 10:482019-09-14سياسي

مسائل زنان به دستاویزی برای نمایش سیاسی و کسب رای بیشتر بدل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دختران انقلابی دانشگاه تهران طی بیانیه ای در دفاع از کرامت زنان تاکید کردند: از عملکرد برخی مسئولین چنین برداشت می شود که پرداختن به مسائل زنان به جای اینکه به عنوان یک دغدغه اصیل و به نیت خدمت رسانی به نیمی از جمعیت کشور باشد، - از زمانی که هجوم و نفوذ فرهنگ غربی به ملت های مسلمان آغاز شد، یکی از اصلی ترین مجاهدت های زنان مسلمان در عرصه فکری و فرهنگی جامعه، مبارزه با دیدگاه غربی و تبیین عملی و نظری فرهنگ اصیل اسلامی بوده است.

متاسفانه این روز ها در کشور ما، علاوه بر رواج دیدگاه غربی که مستلزم نگاه ابزاری به زن و خدشه دار شدن کرامت و شرافت مقام زن است، با اجحاف های سیاسی در مسائل مربوط به زنان مواجه هستیم.

این روز ها رویکرد ها به مسائل زنان با چند ظلم جدی همراه است که برخی از آن ها را بیان می کنیم:اول آنکه روح حاکم بر رویکرد دولتی در خصوص زنان از قبیل: اظهار نظر ها و تصمیم گیری ها، از جنس نگاه غربی و ترویج شعار تشابه حقوق زن و مرد است که به حکم عقل باید از آن دوری گزید.

دوم؛ از مهمترین خلاءها، عدم معرفی کامل نگاه اسلامی به زنان و حقوق ایشان در اسلام از طریق آموزش و پرورش و آموزش عالی است، همچنین در طی این سال ها، فعالیت پیوسته و مناسبی در خصوص الگو سازی چهره های اصلی و اصیل فرهنگ اسلامی یع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل زنان به دستاویزی برای نمایش سیاسی و کسب رای بیشتر بدل شده است

مسائل زنان به دستاویزی برای نمایش سیاسی و کسب رای بیشتر بدل شده است