مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-14سياسي

قانون نصب کارتخوان در مطب پزشکان از مهرماه امسال اجرایی می شود


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه قانون نصب کارتخوان در مطب پزشکان از مهرماه امسال اجرایی شود، گفت: جهت اجرای این قانون باید عموم پزشکان از عده قلیلی از پزشکان که درآمدهای نجومی دارند، - مستثنا شوند لذا باید تغییراتی در این بند قانونی صورت گیرد تا نظر و دیدگاه پزشکان نیز تامین شود.

ذبیح الله نیکفر در گفت وگو با ایسنا در خصوص نصب کارتخوان در مطب پزشکان و عدم فرار از پرداخت مالیات، اظهار کرد: در تبصره بند 6 لایحه بودجه آمده است که مطب ها باید به کارتخوان مجهز شوند، پزشکان هم همواره مبادی آداب بوده و بر خلاف تبلیغات صورت گرفته قانون گریز نیستند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل افزود: در این راستا باید دیدگاه پزشکان و نظر کارشناسان، سازمان های مرتبط نظیر پرستاری و مامایی هم بررسی و اعمال شود و با در نظر گرفتن همه جوانب این قانون اجرا و اعمال شود.

نیکفر گفت: جهت اجرای این قانون باید عموم پزشکان از عده قلیلی از پزشکان که درآمدهای نجومی دارند، مستثنا شوند لذا باید تغییراتی در این بند قانونی صورت گیرد تا نظر و دیدگاه پزشکان نیز تامین شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده که قانون نصب کارتخوان در مطب پزشکان از مهرماه امسال اجرایی شود، ادامه داد: برای سالیان بعد حتما باید باید این قانون اصلاح شود و دیدگاه تخصصی فعالان این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون نصب کارتخوان در مطب پزشکان از مهرماه امسال اجرایی می شود

قانون نصب کارتخوان در مطب پزشکان از مهرماه امسال اجرایی می شود