مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 11:582019-09-14اقتصادي

قانون پیش فروش برای رونق مسکن نیازمند بازنگری است


دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان اصفهان با بیان اینکه قانون پیش فروش برای رونق بازار مسکن نیازمند اصلاح است، گفت: قانون پیش فروش امروز در عمل به قانون عدم فروش یا عدم پیش فروش تغییر و در عمل مجموعه های ساخت و ساز را از فروش منع کرده است.

- احمد تولا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعتقاد بر اینکه جهش قیمت مسکن نشان از نیاز به مسکن در اصفهان است، اظهار کرد: تفکر وجود مسکن خالی و یا بدون سکونت به معنای نبود نیاز به مسکن نیست و این با واقعیت های جامعه ما همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه بیشترین اشتغال نیروی کار در بازار مسکن و حوزه ساختمان است، تصریح کرد: اگر از این بازار غفلت کنیم با موج بیکاری نیروهای تحصیل کرده تا کارگر ساده روبرو خواهیم شد، از سوی دیگر کارخانه های پشتیبان این صنعت دچار رکود و تعطیلی خواهند شد، بنابراین با رونق ساخت و ساز این صنعت پویا و فعال خواهد شد.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان اصفهان، گفت: در صورت رفع نیاز بازار داخلی باید محصولات آماده بازار را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

وی در خصوص وضعیت بازار ساخت و ساز مسکن و تاثیر تورم بر آن، افزود: تورم و افزایش قیمت موجب بالا رفتن 5 تا 12 برابری قیمت تمام شده ساختمان شده است و در حال حاضر هزینه یک متر مربع ساختمان بین 2 تا 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون پیش فروش برای رونق مسکن نیازمند بازنگری است

قانون پیش فروش برای رونق مسکن نیازمند بازنگری است