مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 12:232019-09-14فرهنگي

معرفی نمایندگان اسکاری مکزیک و لهستان


دو کشور صاحب سینمای مکزیک و لهستان، فیلم های منتخب خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز اسکار 2020 معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سینمای مکزیک که سال گذشته با فیلم روما ساخته آلفونسو کوارون جایزه اسکار خارجی را به خانه برد، امسال فیلم خدمتکار به کارگردانی لیلا آویلس را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده است.

خدمتکار که سال گذشته در جشنواره فیلم تورنتو رونمایی شد، به اختلاف طبقاتی در جامعه مکزیک می پردازد و روایتگر داستان زنی است که شرایط کاری دشواری در یک هتل مجلل دارد.

کمیته اسکار سینمای لهستان نیز سرانجام فیلم کورپوس کریستی سومین ساخته بلند یان کوماسا را به نماینده این کشور در اسکار 2020 معرفی کرد.

این درام مذهبی بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و درباره خلافکاری است که پس از آزاد شدن از زندان خود را در نقش یک کشیش جا می زند.

کورپوس کریستی اخیرا در بخش روزهای ونیز جشنواره ونیز رونمایی شد و موفق به کسب جایزه جنبی لیبل سینمای اروپا شد و سپس در جشنواره تورنتو نیز به روی پرده رفت.

سینمای لهستان سابقه طولانی و قدرتمند در جوایز اسکار دارد و تاکنون 10 بار به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم خارجی راه یافته و یک بار نیز در سال 2014 با فیلم آیدا به کارگردانی پاول پالیکوفسکی این جایزه را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نمایندگان اسکاری مکزیک و لهستان

معرفی نمایندگان اسکاری مکزیک و لهستان