مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 14:432019-09-14ورزشي

آرمین هادی پور به مدال نقره گرندپری ژاپن رسید/ مردانی بر سکوی سوم ایستاد


کیلوگرم تکواندوی ایران به مدال نقره رقابت های گرندپری 2019 در ژاپن رسید و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

- نماینده وزن 58- کیلوگرم تکواندوی ایران به مدال نقره رقابت های گرندپری 2019 در ژاپن رسید و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نیز مدال برنز را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های تکواندوی گرندپری 2019 در ژاپن،آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر جانگ از کره جنوبی به روی شیاپ چانگ رفت و در حالیکه 7 بر 5 از حریف خود پیش بود در نهایت با نتیجه 22 بر 14 شکست خورد و به مدال نقره رسید تا صاحب 24 امتیاز برای کسب سهمیه المپیک شود.

هادی پور پیش از این در دور نخست 19 بر 7 برابر لئون گلاسنویک از کرواسی را شکست داد و در ادامه به دلیل حاضر نشدن دنیز داگدلن از ترکیه در میدان مبارزه به یک چهارم نهایی صعود کرد.

هادی پور در ادامه خلیل صفوان از استرالیا را 12 بر 5 شکست داد و در نیمه نهایی نیز مقابل آدرین ویسنته از اسپانیا با نتیجه 19 بر 5 پیروز شد و به فینال رسید.

فرزان عاشورزاده نماینده دیگر ایران در این وزن در اولین دیدار 12 بر 9 برابر آدرین ویسنته از اسپانیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمین هادی پور به مدال نقره گرندپری ژاپن رسید/ مردانی بر سکوی سوم ایستاد

آرمین هادی پور به مدال نقره گرندپری ژاپن رسید/ مردانی بر سکوی سوم ایستاد