مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 15:132019-09-14سياسي

پرونده بانک سپه یک تخلف بزرگ بانکی است/ جزییات رسانه ای خواهد شد


معاون حقوق عامه دادستان انقلاب و عمومی کرمان، گفت: پرونده بانک سپه یک تخلف بزرگ بانکی است و به دلیل آنکه در ابتدا، این پرونده در تهران طرح شده، - بنابراین به حوزه قضایی تهران ارجاع شده است و جزییات این پرونده از طریق قاضی این پرونده رسانه ای خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران گفت: معاونت حقوق عامه در سه سال پیش با اصلاح تشکیلات دادستانی کل کشور، به منظور اجرای ماموریت قوه قضاییه در راستای احیای حقوق عامه تاسیس شده است.

وی با برشمردن وظایف این معاونت عنوان کرد: این معاونت وظیفه مدعی العمومی دادستانی را برعهده دارد و ماموریت های مختلفی را در سطح کلان انجام می دهد همچنین وظیفه صیانت از حقوق بیت المال و گوش شنوای دادستانی از گزارشات مردمی و تذکر به نهادها و دستگاه ها نیز برعهده این معاونت است.

همچنین رصد مطالبات مردمی، رصد جراید روزنامه ها از جمله ماموریت های این معاونت هستند.

معاون حقوق عامه دادستان انقلاب و عمومی کرمان، هماهنگی و اجرای طرح های مشترک را از نقش های این معاونت برشمرد و عنوان کرد: ساماندهی هزینه های اجتماعی صنایع سنگین استان، عملکرد بانک ها (منجر به تشکیل پرونده بانک ملی و گردشگری شد)، قوانین در خصوص اتباع بیگانه، نظارت بر پرداخت کلان بانکی، ساماندهی صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده بانک سپه یک تخلف بزرگ بانکی است/ جزییات رسانه ای خواهد شد

پرونده بانک سپه یک تخلف بزرگ بانکی است/ جزییات رسانه ای خواهد شد