مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-15دانش

این سقف پردردسر!


خوابگاه شاید اولین برخورد جدی دانشجویان جدیدالورود و البته غیربومی با زندگی دانشجویی است، چالشی که گاهی حتی ممکن است به مرگ مدنی دانشجو بینجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در واقع خوابگاه حتی می تواند یکی از بزرگترین چالش ها برای تعیین سرنوشت آینده یک جوان هم باشد، مخصوصا اگر این جوان دختر باشد.

در واقع وجود این سقف سرنوشت ساز اگر برای پسران دانشجو یک نگرانی است، برای دختران یک رکن تحصیلات دانشگاهی است، خوابگاه همانقدر که می تواند در انتخاب شهر دانشگاهی برای دختران بویژه آنها که خانواده های سخت گیرتری دارند، تاثیرگذار باشد، به همان اندازه می تواند در انتخاب رشته دانشگاهی آنان نیز موثر واقع شود؛ حال بگذریم از اینکه زندگی زیر سقف خوابگاه می تواند چه تاثیرپذیری ها و تاثیرگذاری هایی را رقم زده و چه تاثیرات عمیقی بر دانشجویان گذاشته و حتی مسیر زندگی آنان را تغییر دهد و به نظر می رسد این تاثیرگذاری ها و تاثیرپذیری ها در میان پسران حتی بیشتر هم هست.

در واقع سقف بالای سر رکن اساسی زندگی است، چه دانشجو باشی چه نباشی و چه پسر باشی یا دختر، اما، وقتی دانشجو هستی نبود این رکن آوارگی را بیشتر معنا می کند.

این روزها که در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها قرار داریم، دوباره صدای اعتراض دانشجویان نسبت به وضعیت خوابگاه ها بلند شده و نبود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سقف پردردسر!

این سقف پردردسر!