مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:532019-09-15سياسي

داستان ناتمام کارگران کنتورسازی قزوین


جمعی از کارگران شرکت کنتورسازی در جلسه بررسی مشکلات این شرکت که با فعالان دانشجویی برگزار شد با گلایه از بی توجهی نمایندگان مجلس و مسئولان نسبت به حل مشکلاتشان، - عنوان کردند: چرا مسئولین و نمایندگان به کارگرانی که ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند توجهی ندارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعدادی از کارگران شرکت کنتورسازی در جلسه بررسی مطالبه کارگران این شرکت با حضور فعالان بسیج دانشجویی که در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد، به تشریح جزییات مشکلات موجود خود پرداختند؛ آنچه می خوانید مشروح سخنان جمعی از کارگران کنتورسازی است.

شرکت کنتورسازی سال 1347 تأسیس شده و تا سال 1387 زیرنظر وزارت نیرو مشغول به فعالیت بود؛ این شرکت تنها تولیدکننده کنتور ایران و حتی در خاورمیانه بود و در گذشته به کشورهای سوریه، پاکستان، ترکمنستان صادرات داشت ولی در حال حاضر سهمی از بازار داخلی ندارد و کنتورهای کشور از طریق واردات از چین تأمین می شود.

مدیریت یک فرد 20 ساله در کنتورسازی زینلی نماینده کارگران شرکت کنتورسازی در این جلسه اظهار کرد: سال 87 به دنبال خصوصی سازی این شرکت، 70 درصد سهام به مبلغ 9 میلیارد تومان به فردی واگذار شد.

یکی از کارگران این شرکت در ادامه سخنان زینلی گفت: در ابتدا مقرر شده بود فرد موردنظر سه میلیارد تومان به عنوان پیش قسط پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان ناتمام کارگران کنتورسازی قزوین

داستان ناتمام کارگران کنتورسازی قزوین