مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:282019-09-15سياسي

کاهش 17 درصدی آمار قتل در شرق استان کرمان در 4 ماه اول سال


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از برگزاری همایش امنیت و عدالت پایدار در جنوب استان کرمان با حضور مسئولان کشوری و استانی در روز پنجشنبه 28 شهریور ماه در عنبرآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این همایش اظهار کرد: سومین گردهمایی علماء و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان در راستای اجرای مفاد میثاق نامه عدالت و امنیت با رویکرد کنترل و کاهش جرائم خشن و آسیب های اجتماعی مرتبط با خشونت در شهرستان عنبرآباد برگزار می گردد.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت: دین باوری و حاکمیت ارزش های دینی در جامعه و کاهش کجروی، ناهنجاری و جرائم مستلزم بازتعریف نقش نهادهای مذهبی و مردمی است.

اسلامی ادامه داد: بدون تردید اقدامات علماء، مبلغین مذهبی و معتمدین، متنفذین و سران طوایف می تواند با توجه به نقش و جایگاه ویژه ای که این افراد در طایفه و منطقه خویش دارند، با احیای آیین های بومی و دینی از جمله کدخدامنشی و حل مشکلات با ریش سفیدی در این زمینه بسیار مؤثر باشد.

وی عنوان کرد: به منظور اقدام در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی به ویژه خشونت، دادگستری استان طی چند سال اخیر برنامه ها و اقداماتی از جمله برگزاری همایش ملی پیشگیری از خشونت، چالش ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی آمار قتل در شرق استان کرمان در 4 ماه اول سال

کاهش 17 درصدی آمار قتل در شرق استان کرمان در 4 ماه اول سال