مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-15فرهنگي

«زهرمار» تمام شد/ اکران 4 فیلم جدید از این هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز این شورا در تاریخ یکشنبه 24 شهریور ماه، گفت: - سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه از این هفته 4 فیلم جدید در سینماها اکران می شود، تاکید کرد نمایش زهر مار در سینماها به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز این شورا در تاریخ یکشنبه 24 شهریور ماه، گفت: فیلم سینمایی شاه کش به کارگردانی وحید امیرخانی در گروه سینمایی آستارا به جای فیلم برمودا به کارگردانی رهبر قنبری، مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رییسیان در گروه سینمایی فرهنگ به جای صدای منو می شنوی به کارگردانی صادق پروین آشتیانی، کلوپ همسران به کارگردانی مهدی صباغ زاده در گروه سینمایی ایران به جای چاقی به کارگردانی راما قویدل از چهارشنبه 27 شهریور ماه اکران می شوند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: همچنین کروکودیل به کارگردانی مسعود تکاور در گروه آزادی به جای قصر شیرین به کارگردانی رضا میرکریمی از چهارشنبه 27شهریور اکران می شود.

وی بیان کرد: قرارداد فیلم های منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر در گروه استقلال بعد از فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی، معکوس به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زهرمار» تمام شد/ اکران 4 فیلم جدید از این هفته

«زهرمار» تمام شد/ اکران 4 فیلم جدید از این هفته