مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:432019-09-15دانش

جایگاه ایران از لحاظ مهاجرت نخبگان به کشور های دیگر کجاست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منازعات حاشیه ای پیرامون پدیده مهاجرت در کشور، در بیشتر اوقات چنان سایه ای سنگین بر این موضوع انداخته است که خود به چالشی بزرگ تر نسبت به اصل پدیده مهاجرت و پیامد های گوناگون آن، - معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان در صدد برآمده تا با بررسی ادعا های مهاجرت نخبگانی، موضوع را به صورت سندی مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منازعات حاشیه ای پیرامون پدیده مهاجرت در کشور، در بیشتر اوقات چنان سایه ای سنگین بر این موضوع انداخته است که خود به چالشی بزرگ تر نسبت به اصل پدیده مهاجرت و پیامد های گوناگون آن، بدل شده است.

پدیده مهاجرت (بخصوص جوانان و تحصیل کردگان) در ایران در طول دهه های گذشته همواره یکی از موضوعات جدی و همواره داغ و پرطرفدار در جامعه ایران بوده؛ زیرا با در نظر داشتن ساختار هرم جمعیتی جامعه ایران که بخش مهمی از آن را جوانان تشکیل می دهند، این موضوع همواره کانون توجهات اساسی بوده است.

با این حال به نظر می رسد مسائل و مباحث حاشیه ای، اظهارنظر های مغرضانه و جهت دار پیرامون پدیده مهاجرت در کشور، آن را به یک بحران چالش برانگیز در سپهر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ایران از لحاظ مهاجرت نخبگان به کشور های دیگر کجاست؟

جایگاه ایران از لحاظ مهاجرت نخبگان به کشور های دیگر کجاست؟