مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 14:182019-09-15اجتماعي

آخرین جزییات برنامه های ترافیکی مدیریت شهری از زبان پورسیدآقایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نکاتی که همواره مورد اعتراض شهروندان قرار می گرفت در ساخت و ساز پروژه های عمرانی، - معاون شهردار تهران درباره آخرین جزییات توسعه مترو، ساعات کار ادارات، ترافیک مدرسه و.

توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نکاتی که همواره مورد اعتراض شهروندان قرار می گرفت در ساخت و ساز پروژه های عمرانی، استفاده از موتور های ژنراتوری بود که میزان آلایندگی و صدای آن استاندارد نبوده است و ما به همین دلیل لایحه ای به شورای شهر ارائه کردیم مبنی بر استانداردسازی موتور های ژنراتوری که بتوانیم استانداردی بر عملکرد این موتور ها در پایتخت در نظر بگیریم.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: از این پس تمام موتور های ژنراتوری باید مانند خودرو های دیگر برچسب معاینه فنی اخذ کنند و اکیپ های سیار شهرداری بر سر پروژه های عمرانی حاضر و موتور هایی که آلاینده و صدا دار باشند توقیف شوند.

او با اشاره به ایجاد صدای آزار دهنده از کار موتور های ژنراتوری در زمان کار گفت: باید استاندارد های رسیدگی برای عملکرد صدایی دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات برنامه های ترافیکی مدیریت شهری از زبان پورسیدآقایی

آخرین جزییات برنامه های ترافیکی مدیریت شهری از زبان پورسیدآقایی