مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 00:182019-09-15سياسي

نوبت به محاکمه دانه درشت ها که رسید جیغ بنفش بلند شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، بعد از حاشیه های جلسه دو روز پیش شورای هماهنگی اقتصادی و اعتراض روحانی به رییسی در مورد مبارزه با فساد، - هیاهو، فشار و چوب لای چرخ قوه قضاییه گذاشتن در موضوع برخورد با مفاسد اقتصادی، از سوی برخی دولتی ها و مدعیان اصلاحات در حالی است که این قوه در این قضیه سراغ دانه درشت ها و برخی مدیران رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، بعد از حاشیه های جلسه دو روز پیش شورای هماهنگی اقتصادی و اعتراض روحانی به رییسی در مورد مبارزه با فساد، روز گذشته مدعیان اصلاحات از فراکسیون امید تا محکومین فتنه 88 و نهضت آزادی در بیانیه هایی جداگانه که حاکی از زنجیره ای از فشار علیه قوه قضاییه است، آیت الله رییسی و دستگاه قضا را آماج تهمت و نیرنگ خود قرار دادند.

دور جدید فشارها علیه قوه قضاییه بعد از ناراحتی مدعیان اصلاحات از اقدامات قاطعانه قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی، غائله دخترآبی و صدور احکام پرونده شرکت هفت تپه، بهانه ای شد تا دور جدیدی از فشارها علیه قوه قضاییه آغاز شود.

1.

در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی که روز شنبه با حضور سران قوا برگزار شد، برخی افراد از جمله رییس جمهور نسبت به روند دادگاه های مفاسد اقتصادی به رییس قوه قضاییه انتقاد کردند که با واکنش آیت الله رییسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت به محاکمه دانه درشت ها که رسید جیغ بنفش بلند شد!

نوبت به محاکمه دانه درشت ها که رسید جیغ بنفش بلند شد!