مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 11:132019-09-16اقتصادي

10 خودروی پرفروش در انگلستان


گزارش های منتشر شده از میزان فروش خودروهای بازار انگلستان نشان می دهد که شهروندان این کشور تمایل زیادی به خریداری خودروهای آمریکایی و آلمانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انگلستان که یکی از مهم ترین و بزرگترین بازارهای فروش خودرو در جهان و قاره اروپا به شمار می رود، همواره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو مورد توجه قرار می گیرد تا با بررسی داده ها و آمارهای موجود، به پرفروش ترین و محبوب ترین خودروهای عرضه شده در این بازار بپردازند.

حالا طبق گزارش وب سایت theweek انگلستان، نام 10 خودروی پرطرفدار در بازار این کشور که بیشترین میزان فروش و استقبال را در ماه اوت سال 2019 میلادی به نام خود ثبت کرده اند، ذکر شده است.

یکی از نکات قابل توجهی که این کارشناسان با ارائه و انتشار فهرست زیر به آن اشاره کرده اند، ورود خودروی برقی و الکتریکی تسلا مدل 3 به جمع پرفروش ترین خودروهای بازار انگلستان است که نشان دهنده موفقیت و پیشرفت شرکت آمریکایی تسلاموتورز در رسیدن به اهداف جاه طلبانه خود و همچنین شکوفایی خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست خواهد بود.

همچنین با نگاهی اجمالی به پرفروش ترین خودروهای بازار انگلستان، می توان نتیجه گیری کرد که شهروندان انگلیسی تمایل زیادی برای خریداری خودروهای آمریکایی همچون فورد و تسلا و همچنین خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 خودروی پرفروش در انگلستان

10 خودروی پرفروش در انگلستان