مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 21:082019-09-16سياسي

دکتر پیوندی: زلزله در کمین ماست، حتی در پایتخت ایران اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر در ابتدای این جلسه با اشاره به سالگرد زلزله تلخ طبس در 41 سال گذشته تاکید کرد: - جلسه شورای عالی هلال احمر در چهلم و یکمین سالروز زلزله طبس؛ دکتر پیوندی: زلزله در کمین ماست، حتی در پایتخت ایران اسلامی جلسه شورای عالی هلال احمر دوشنبه 25 شهریورماه با حضور جمعی از اعضا برگزار و گزارشی از اقدامات یک ماهه اخیر ارائه و بحث و بررسی های لازم انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر در ابتدای این جلسه با اشاره به سالگرد زلزله تلخ طبس در 41 سال گذشته تاکید کرد: امروز جلسه شورای عالی جمعیت در حالی برگزار می شود که در سالگرد زلزله 7٫8 ریشتری طبس با حدود 25 هزار کشته قرار داریم.

یاد جانباختگان این حادثه را گرامی می داریم و باید به یاد داشته باشیم که زلزله همیشه در کمین ماست، حتی در پایتخت ایران اسلامی.

رییس جمعیت هلال احمر در این جلسه با اشاره به تصویب قانون جدید سازمان مدیریت بحران کشور، اظهار امیدواری کرد که بتوان با توجه به ظرفیت های این قانون برای کاهش تلفات ناشی از سوانح و حوادث بزرگ اقدامات موثری انجام داد.

وی با اشاره با پایان ماموریت هلال احمر در حج تمتع سال 98 از آمادگی جمعیت هلال احمر برای عملیات بزرگ امدادی، بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر پیوندی: زلزله در کمین ماست، حتی در پایتخت ایران اسلامی

دکتر پیوندی: زلزله در کمین ماست، حتی در پایتخت ایران اسلامی