مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 04:282019-09-17سياسي

ارسال لایحه حذف تبصره ازدواج دختران زیر 13 سال به دولت تا 2 هفته آتی


 معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ارسال لایحه حذف تبصره مربوط به ازدواج دختران زیر 13 سال تا دو هفته آینده به دولت خبر داد و گفت: - ارسال لایحه "حذف تبصره ازدواج دختران زیر 13 سال" به دولت تا 2 هفته آتی  معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ارسال لایحه "حذف تبصره مربوط به ازدواج دختران زیر 13 سال" تا دو هفته آینده به دولت خبر داد و گفت: معاونت به هیچ عنوان مخالف ازدواج در سن جوانی نیست بلکه ازدواج در جوانی یعنی دورانی که فرد به بلوغ جسمی و بلوغ روانی و فکری رسیده باشد را ضروری می داند.

معصومه ابتکار در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: لایحه حذف تبصره مربوط به ازدواج دختران زیر 13 سال حداکثر طی دو هفته آینده در کمیسیون لوایح نهایی خواهد شد و به دولت ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه این معاونت به طور جدی پیگیر لایحه حذف تبصره مربوط به ازدواج دختران زیر 13 سال است، افزود: دولت نیز در خصوص طرح مجلس شورای اسلامی تحت عنوان طرح کودک همسری رای موافق خود را اعلام کرده است.

ابتکار تاکید کرد: آیت الله مکارم شیرازی نیز صریح نظر خود را در این باره اعلام کرده اند، به نظر نمایندگان مجلس در این زمینه رایزنی هایی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال لایحه حذف تبصره ازدواج دختران زیر 13 سال به دولت تا 2 هفته آتی

ارسال لایحه حذف تبصره ازدواج دختران زیر 13 سال به دولت تا 2 هفته آتی