مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 08:182019-09-17سياسي

سالک: دولت برای جذب سرمایه گذاران تولید چادر مشکی اقدام کند


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «تولید دو کارخانه چادر مشکی در کشور پاسخگوی نیاز داخلی نیست» گفت: دولت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی حوزه تولید چادر ابزارهای لازم را فراهم سازد.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه تولید دو کارخانه چادر مشکی در کشور پاسخگوی نیاز داخلی نیست گفت: دولت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی حوزه تولید چادر ابزارهای لازم را فراهم سازد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات بازار چادر مشکی و گرانی در این بازار گفت: یکی از مظاهر عفاف و حجاب، چادر بانوان است، فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی ما سالیانی با این موضوع در ارتباط بوده است بنابراین این حوزه باید مورد توجه بوده و در جهت تقویت آن گام برداریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه اکنون در کشور دو کارخانه تولید چادر فعالیت می کند ولی تولید این دو کارخانه پاسخگوی نیاز کشور ما نیست و باید بیش از این در این حوزه سرمایه گذاری کرد ، افزود: وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و اقتصاد در یک نشست، سرمایه گذاری برای تولید چادر متناسب با تراز انقلاب اسلامی را برای رفع نیاز داخلی کشور مورد بحث و بررسی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک: دولت برای جذب سرمایه گذاران تولید چادر مشکی اقدام کند

سالک: دولت برای جذب سرمایه گذاران تولید چادر مشکی اقدام کند