مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:182019-09-17فرهنگي

جشنواره فیلم رم در صف نمایش فیلم «مرد ایرلندی»


«مرد ایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی پس از رونمایی در جشنواره نیویورک و پس از آن جشنواره لندن، میهمان جشنواره فیلم رم ایتالیا خواهد بود.

- مرد ایرلندی ساخته مارتین اسکورسیزی پس از رونمایی در جشنواره نیویورک و پس از آن جشنواره لندن، میهمان جشنواره فیلم رم ایتالیا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم جدید مرد ایرلندی با مدت زمان سه ساعت و نیم که اولین نمایش جهانی خود را در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر و در جشنواره فیلم نیویورک آغاز خواهد کرد، پیش از این به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لندن نیز برگزیده شده بود و پس از حضور در این دو رویداد سینمایی در جشنواره بین المللی فیلم رم ایتالیا نیز نمایش خواهد داشت.

آنتونیو موندا دبیر جشنواره فیلم رم گفت: نمایش فیلم جدید اسکورسیزی در جشنواره رم افتخار بزرگی برای من و همه کارکنان این رویداد است.

مرد ایرلندی یکی از مهم ترین فیلم های فصل جوایز سینمایی است که با تیم استثنایی بازیگرانش، بسیاری در انتظار تماشای آن هستند.

چهاردهمین جشنواره فیلم رم از تاریخ 17 تا 27 اکتبر (25 مهر تا 5 آبان) در ایتالیا برگزار می شود.

این فیلم نهمین همکاری اسکورسیزی و رابرت دنیرو است و همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و آل پاچینو را نیز رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم رم در صف نمایش فیلم «مرد ایرلندی»

جشنواره فیلم رم در صف نمایش فیلم «مرد ایرلندی»