مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 11:282019-09-17فرهنگي

«هندی و هرمز» مسافر 3 جشنواره شد


فیلم «هندی و هرمز» به کارگردانی عباس امینی در سه جشنواره بین المللی در کشورهای امارات، ایرلند و ایتالیا به روی پرده می رود.

- فیلم هندی و هرمز به کارگردانی عباس امینی در سه جشنواره بین المللی در کشورهای امارات، ایرلند و ایتالیا به روی پرده می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هندی و هرمز به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس امینی و نویسندگی حسین فرخزاد و عباس امینی در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم شارجه، سی اُمین جشنواره بلفاست ایرلند و فستیوال جهانی یونیسف در فلورانس ایتالیا به روی پرده خواهد رفت.

هندی و هرمز پیش از این در 40 جشنواره بین المللی فیلم حضور پیدا کرده است که از جمله آن می توان به جشنواره بین المللی فیلم برلین، ونکوور، داکا، ادینبورگ انگلستان و ال کینو اشاره کرد.

این فیلم همچنین توانسته جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ، بهترین فیلم و فیلم نامه جشنواره زاکورا، بهترین فیلم نامه جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا در ملبورن و جایزه نتپک جشنواره فجر بین الملل را به خود اختصاص دهد.

فیلم سینمایی هندی و هرمز که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، با بازیگران بومی ساخته شده و روایتگر داستان هندی و هرمز، دو نوجوانی است که طبق سنت مردم جزیره با هم ازدواج می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هندی و هرمز» مسافر 3 جشنواره شد

«هندی و هرمز» مسافر 3 جشنواره شد