مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 12:132019-09-17بين الملل

دیوید کامرون قدردان نیکولا سارکوزی در جریان مرگ پدرش است


نخست وزیر اسبق بریتانیا، یادآور رفتار فوق العاده نیکولا سارکوزی شد که به او کمک کرده بود پدرش را برای آخرین بار پیش از مرگ ملاقات کند.

- نخست وزیر اسبق بریتانیا، یادآور "رفتار فوق العاده" نیکولا سارکوزی شد که به او کمک کرده بود پدرش را برای آخرین بار پیش از مرگ ملاقات کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پرس آسوسیشن، نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری اسبق فرانسه و دیوید کامرون، نخست وزیر پیشین بریتانیا، طی دوران خود روابط گاها پرتنشی با یکدیگر داشتند؛ مشهورترین برخورد آن ها زمانی بود که سارکوزی در واکنش به انتقادات کامرون از منطقه یورو، خطاب به او گفت: فرصت خوبی برای خفه شدن را از دست دادی ! گذشته از این موضوع، کامرون در کتاب جدیدش که آخرِ این هفته منتشر می شود و دربردارنده تجربیات او در دوران کار دولتی اش است، از کمک های سارکوزی به ایان کامرون ، پدرش که در فرانسه گرفتار بیماری بود، سخن به میان آورده است.

در ضمنِ نوشته های کامرون آمده که پدرش در فرانسه احساس مریضی داشت و او که حس می کرد وضعیت پدرش رو به بهبود است، سفر خود به این کشور را لغو کرده بود.

او می نویسد: هنگامی که به سوی دفتر نخست وزیری در خیابان داونینگ باز می گشتم، نیکولا سارکوزی از طریق تلفن خودرو با من تماس برقرار کرد تا بگوید خبر ناخوشی پدرم را شنیده و مسئولان دفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوید کامرون قدردان نیکولا سارکوزی در جریان مرگ پدرش است

دیوید کامرون قدردان نیکولا سارکوزی در جریان مرگ پدرش است